Fizyka II
Przedmiot składa się z wykładu, ćwiczeń wykładowych oraz ćwiczeń rachunkowych.
Wykład
- dr hab. Aneta Drabińska, prof. UW
- dr Paweł Trautman (pokazy)
- mgr Anita Gardias (pokazy)
- mgr Aliaksei Bohdan (pokazy)
Ćwiczenia wykładowe:
- dr hab. Krzysztof Turzyński, prof. UW
Ćwiczenia
- dr hab. Jan Suffczyński, prof. UW - gr. 1
- prof. dr hab. Teresa Rząca-Urban - gr. 2, gr. 6
- mgr Rafał Ćwiek - gr. 3
- mgr Bartosz Furtak - gr. 4
- dr Tomasz Tarkowski - gr. 5
- dr hab. Maciej Długosz - gr. 7
- dr Magdalena Posiadała-Zezula - gr. 8
- mgr Tomasz Sobczak - gr. 9
- mgr Karol Sajnok - gr. 10
- mgr Adam Gomułka - gr. 11
- mgr Michał Czerepaniak - gr. 12
Plan zajęć
Zasady zaliczenia
Elementami oceny są:
- Zadania domowe.
W każdej serii zadań domowych, będzie zawarte jedno zadanie obowiązkowe oraz zadania dodatkowe. Zadanie obowiązkowe będzie sprawdzane i oceniane. Zadania dodatkowe nie są obowiązkowe, w przypadku oddania są sprawdzane, ale nie oceniane. Termin oddania zadań domowych to dwa tygodnie od ich publikacji. - Quizy wykładowe.
Quizy będą publikowane po zakończeniu każdego wykładu. Termin przystąpienia do quizu to 24 godziny od czasu jego publikacji. - Egzamin pisemny składa się z testu oraz zadań rachunkowych.
Warunkiem dopuszczenia do egzaminu pisemnego jest zaliczenie obowiązkowych zadań domowych (min. 50% punktów) oraz quizów wykładowych (min. 50% punktów). Jedno z zadań na egzaminie będzie wybrane z nieobowiązkowych zadań domowych. - Egzamin ustny składa się z trzech pytań.
Warunkiem dopuszczenia do egzaminu ustnego jest zaliczenie egzaminu pisemnego (min. 50% punktów). Lista pytań na egzamin będzie udostępniona przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej. Dwa pytania będą losowane zaś jedno pytanie jest wybierane przez studenta/studentkę samodzielnie.
Procentowe progi punktowe na poszczególne oceny w przypadku egzaminu pisemnego:
- min. 50% punktów - ocena 3
- min. 60% punktów - ocena 3,5
- min. 70% punktów - ocena 4
- min. 80% punktów - ocena 4,5
- min. 90% punktów - ocena 5
Wymagania na poszczególne oceny w przypadku egzaminu ustnego:
- bardzo dobry - student wyjaśnia zjawiska i prowadzi obliczenia bezbłędnie lub z drobnymi błędami niewpływającymi na sens fizyczny tych wyjaśnień lub obliczeń.
- dobry - student wyjaśnia najprostsze zjawiska i prowadzi najprostsze obliczenia bezbłędnie lub z drobnymi błędami niewpływającymi na sens fizyczny tych wyjaśnień lub obliczeń; niekiedy popełnia błędy lub nie potrafi wykonać bardziej złożonych działań w tym zakresie.
- dostateczny - student wyjaśnia najprostsze zjawiska i prowadzi najprostsze obliczenia bezbłędnie lub z drobnymi błędami niewpływającymi na sens fizyczny tych wyjaśnień lub obliczeń; popełnia błędy lub nie potrafi wykonać bardziej złożonych działań w tym zakresie.