Pierwsze kroki
Jeśli starasz się o przyjęcie na jeden z naszych kierunków, musisz spełnić warunki szczegółowo opisane w Uchwałach Senatu UW. Opis postępowania w przystępniejszej formie znajdziesz na stronach serwisu Biura ds. Rekrutacji UW. Razem z systemem Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK) są one podstawowym źródłem informacji dotyczących rekrutacji.
W skrócie, powinieneś:
- zapoznać się z opisem prowadzonych przez nas kierunków studiów oraz warunkami przyjęcia ,
- założyć osobiste konto rejestracyjne oraz wprowadzić wymagane dane (terminy!),
- wybrać interesujące Cię kierunki studiów lub specjalności,
- wnieść odpowiednią opłatę rekrutacyjną,
- regularnie czytać informacje przesyłane na konto rejestracyjne oraz pojawiające się po kwalifikacji listy rankingowe,
- w przypadku otrzymania statusu "zakwalifikowany", dostarczyć wymagane dokumenty; skierowanie na badania lekarskie jest dostępne w IRK w dokumentach do pobrania w zgłoszeniu rekrutacyjnym. Zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów należy dostarczyć do dziekanatu (Sekcja studencka) w pierwszym tygodniu zajęć.
Zachęcamy Cię do zapoznania się z
- artykułami w IRK poświęconymi aktualnej rekrutacji,
- wydziałową stroną poświęconą rekrutacji,
Na wszystkie trudne pytania dotyczące rekrutacji odpowie Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Fizyki UW, dr hab. Krzysztof Turzyński, prof. UW.
UWAGA: Formalną droga kontaktu miedzy Kandydatem a Wydziałową Komisja Rekrutacyjną jest wymiana korespondencji poprzez skrzynkę mailową na koncie Kandydata w systemie IRK.
W wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48225532506 lub mailowy: rekrutacja@fuw.edu.pl.
Jeśli ubiegasz się o zakwaterowanie w Domu Studenckim UW, odwiedź również stronę internetową Biura ds. Pomocy Materialnej. Zapoznaj się też z informacją na stronie poświęconej akademikom UW.