alt FUW
logo UW
other language
webmail
search
menu

Pierwsze kroki

Jeśli starasz się o przyjęcie na jeden z naszych kierunków, musisz spełnić warunki szczegółowo opisane w Uchwałach Senatu UW. Opis postępowania w przystępniejszej formie znajdziesz na stronach serwisu Biura ds. Rekrutacji UW. Razem z systemem Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK) są one podstawowym źródłem informacji dotyczących rekrutacji.

W skrócie, powinieneś:

  1. zapoznać się z opisem prowadzonych przez nas kierunków studiów oraz warunkami przyjęcia ,
  2. założyć osobiste konto rejestracyjne oraz wprowadzić wymagane dane (terminy!),
  3. wybrać interesujące Cię kierunki studiów lub specjalności,
  4. wnieść odpowiednią opłatę rekrutacyjną,
  5. regularnie czytać informacje przesyłane na konto rejestracyjne oraz pojawiające się po kwalifikacji listy rankingowe,
  6. w przypadku otrzymania statusu "zakwalifikowany", dostarczyć wymagane dokumenty; skierowanie na badania lekarskie jest dostępne w IRK w dokumentach do pobrania w zgłoszeniu rekrutacyjnym. Zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów należy dostarczyć do dziekanatu (Sekcja studencka) w pierwszym tygodniu zajęć.

Zachęcamy Cię do zapoznania się z

Na wszystkie trudne pytania dotyczące rekrutacji odpowie Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Fizyki UW, dr hab. Krzysztof Turzyński, prof. UW.

UWAGA: Formalną droga kontaktu miedzy Kandydatem a Wydziałową Komisja Rekrutacyjną jest wymiana korespondencji poprzez skrzynkę mailową na koncie Kandydata w systemie IRK.
W wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48225532506 lub mailowy: rekrutacja@fuw.edu.pl.

Jeśli ubiegasz się o zakwaterowanie w Domu Studenckim UW, odwiedź również stronę internetową Biura ds. Pomocy Materialnej. Zapoznaj się też z informacją na stronie poświęconej akademikom UW.

Wersja desktopowa Stopka redakcyjna